U INTERA Tehnološkom Parku u Mostaru u ponedjeljak je 9. juna 2014. godine održan događaj o temi „Hercegovina kao poslovni brand“, kojem je prisustvovalo oko 150 sudionika.
Izvršni direktor INTERA Tehnološkog Parka Mladen Kostić na otvaranju ovoga skupa kazao je kako je cilj organizatora približiti prednosti brendiranja Hercegovine kao poslovne regije, te ukazati na značaj poslovnog brendiranja regije, kako za izvoz proizvoda, tako i za privlačenje stranih investicija.
Direktorica marketinga UniCredit Bank BiH Selma Riđanović-Kenović istaknula je kako ova banka podržava i prati ovakve društveno odgovorne projekte.
Sudionici su imali priliku pogledati i promotivni video Svijetla strana Hercegovine u kojem su objedinjene sve pozitivne prilike regije, od turističkih ljepota, preko kulturnih i gospodarskih potencijala.
Božo Skoko prezentirao je rezultate istraživanja Imidž Hercegovine u BiH, gdje je istaknuo, između ostalog, kako dobar dio osoba iz Bosne zadnjih pet godina nije posjetilo Hercegovinu, te kako se kao najpoznatiji brand Hercegovine ističe Stari Most u Mostaru.
U panel diskusiji o temi Hercegovina kao poslovni brand je istaknuto kako Hercegovina ima izrazito uspješna preduzeća koja su prepoznata u međunarodnim krugovima. Ugledni novinar Goran Milić je posebno istaknuo važnost angažiranja mladih, te problem odnosa države i poduzetnika.